Viktig information för dig som betalar med Klarna
Vad har hänt?
På grund av tekniska problem med Klarna-betalningar har vi inte kunnat ta betalt för vissa prenumerationer under en period. För att lösa detta byter vi nu betalsätt till månadsvisa pappersfakturor. Alla kunder som tidigare har betalat via Klarna kommer att få mejl med information om denna förändring.
Byt till kortbetalning för en smidigare hantering av din prenumeration.
För att förenkla din betalningsprocess rekommenderar vi att du byter till kortbetalning. Detta är ett enkelt steg som varje kund behöver göra på egen hand. Om du inte redan har mottagit detaljerad information via mejl om hur du kan göra denna ändring, vänligen använd följande länkar för att uppdatera ditt betalsätt hos oss:
Göteborgs-Posten, ändra betalsätt
Bohusläningen, ändra betalsätt
Hallands Nyheter, ändra betalsätt
Hallandsposten, ändra betalsätt
Vad händer om du inte uppdaterar till kortbetalning?
Om du inte ändrar till kortbetalning kommer du få fakturor av oss per post löpande månadsvis. Vi rekommenderar kortbetalning för en smidig betalning.
Har du frågor eller problem att uppdatera är du välkommen att kontakta Kundservice