Stampen Media

Jag har blivit debiterad men har ingen aktiv prenumeration?

Uppdaterad

Om du blivit debiterad men inte hittar någon aktiv prenumeration, beror det oftast på att prenumerationen är kopplad till en annan e-postadress än den du söker med.

Dubbelkolla gärna om du kan ha använt en annan e-postadress vid köpet – till exempel en arbetsrelaterad e-postadress, en äldre e-postadress, eller om någon i din närhet (exempelvis en familjemedlem) kan ha använt ditt betalkort för köp av en prenumeration med sin egen e-postadress.

Om du har kontrollerat detta och fortfarande inte hittar någon prenumeration, är du varmt välkommen att kontakta vår Kundservice via formuläret nedan.

För att vi lättare ska kunna hjälpa dig, ha gärna följande uppgifter redo när du kontaktar oss:

  • De fyra sista siffrorna på betalkortet
  • Kortets utgångsdatum
  • Order-nummer/Betalningsreferens (detta hittar du genom att logga in hos vår betalleverantör Walley på my.walley.se)
  • Vilken summa och vilket datum som debiteringen genomfördes
  • Vilken/vilka e-postadresser som prenumerationen kan vara registrerad på
warning Created with Sketch.