Stampen media

Jag kan inte läsa E-tidningen

Uppdaterad

Jag har en prenumeration på E-tidningen eller Nyhetssajt men har inte åtkomst till tjänsterna

  • Om du har en aktiv prenumeration men saknar access kan det vara så att du behöva uppdatera din app och ditt konto för att få åtkomst till tjänsten. Det enklaste sättet att göra detta är att ta bort appen på din enhet och installera den på nytt.
  • Om du har en prenumeration och är inloggad på Mina sidor men inte kan se den under Min prenumeration så kan du behöva uppdatera din åtkomst genom att gå in på "Min profil" under Mina sidor och därefter klicka på ikonen med de två grå cirkulära pilarna i nedre högra hörnet under dina kontouppgifter. Om detta inte fungerar kontakta vår Kundservice genom att klicka här så hjälper vi dig.

Felanmälan på E-tidningen eller Nyhetssajt är enklast att göra via vår kundservice genom att klicka här Nedan punkter att viktiga att stämma av i din felanmälan: 

Vad får du för felmeddelande? 

  • Uppstår problemet via din dator, mobiltelefon eller surfplatta? 
  • Vilken webbläsare eller app använder du när felet uppstår? 
  • Vilken version av webbläsare eller app använder du när felet uppstår? 
  • Vilken produkt och operativsystem använder du?  
  • Vilka inloggningsuppgifter anger du för att logga in på ditt konto?

Om du är osäker på någon av punkterna ovan så kan du alltid rådfråga vår kundservice eller ange "vet ej" när du gör din felanmälan.