Stampen media

Jag kan inte läsa E-tidningen, hur gör jag?

Uppdaterad

Vi har sedan November 2023 en ny app för E-tidningen, har du den senaste versionen installerad?

Om du inte kommer åt att läsa din E-tidning kan det vara så att du behöver uppdatera din e-tidnings-app. På iPhone och iPad uppdateras appar som du hämtar från App Store automatiskt som standard. Likadant är det med Android-telefoner i Google Play Butik-appen. Men om du har en annan inställning kan du behöva uppdatera appen manuellt. Här finner du samlingssidan för alla våra E-tidningslänkar: Länkar till App store eller Google Play butik den nya appen har precis som tidigare en vit bakgrund med mörk text men nu finner vi en flik längst ner till höger på ikonen.

Läser du tidningen på en dator med en länk eller ett bokmärke sparat?

Prova att istället logga in på vår hemsida, därefter gå till E-tidning. och spara därefter denna sidan på nytt. Det kan vara så att länken du har sparat har ändrats.

Har du en aktiv prenumeration men har ändå inte åtkomst till tjänsterna efter att du har loggat in?

  • Om du har loggat in med dina uppgifter och möts av meddelandet "Ditt konto har inte tillgång till denna publikation" behöver du först säkerställa att du har någon av följande prenumerationer: Digital, Helg eller Print där både Nyhetssajt och E-tidningen ingår. (E-tidningen ingår inte i prenumerationen Nyhetssajt)
  • Om du har en aktiv prenumeration på Digital, Helg eller Print men saknar ändå access till E-tidningen kan det vara så att du behöva uppdatera din app och ditt konto för att få åtkomst till tjänsten. Det enklaste sättet att göra detta är att ta bort appen på din enhet och installera den på nytt genom att ladda ner den på App store eller Google Play butik.
  • Om du har en prenumeration och är inloggad på Mina sidor men inte kan se den under Min prenumeration så kan du behöva uppdatera din åtkomst, enklast gör du detta genom att logga ut från ditt konto och logga in på nytt med dina inloggningsuppgifter. 

Om detta inte fungerar kontakta vår Kundservice genom att klicka här så hjälper vi dig! Nedan punkter är viktiga att stämma av i din felanmälan: 

Vad får du för felmeddelande? 

  • Uppstår problemet via din dator, mobiltelefon eller surfplatta? 
  • Vilken webbläsare eller app använder du när felet uppstår? 
  • Vilken version av webbläsare eller app använder du när felet uppstår? 
  • Vilken produkt och operativsystem använder du?  
  • Vilka inloggningsuppgifter anger du för att logga in på ditt konto?

Om du är osäker på någon av punkterna ovan så kan du alltid rådfråga vår kundservice eller ange "vet ej" när du gör din felanmälan. 

warning Created with Sketch.