Stampen media

Hur anmäler jag utebliven tidning?

Uppdaterad

För att anmäla utebliven tidning på din papperstidnings-prenumeration loggar du in på Mina sidor, registrerar reklamationen via vår Självservice på telefon eller kontaktar vår Kundservice. 

  • För instruktioner hur du reklamerar din tidning via Mina sidor klicka här
  • För att reklamera via Självservice på telefon ringer du kundservicenummer, du finner numret på vår kundservicesida När du ringt in anger du ditt personnummer (tolv siffror) och avslutar med ”#” (Obs för GP: Anger du ditt prenumerationsnummer alt. telefonnummer (inklusive riktnummer) och avslutar med ”#”
    Därefter bekräftar du att uppgifterna stämmer genom att trycka ”1”, annars trycker du ”2”.
    Din reklamation registreras då för dagens datum.

OBS! Om din tidning delas ut med posten kan dina leveranser variera beroende på hur postutdelningen fungerar i ditt närområde. Postleverans kan inte heller garanteras på samma dag som tidningen produceras och du har inte möjlighet att reklamera din tidning hos oss.

Som prenumerant av papperstidningen ingår alltid e-tidningen, som är den digitala versionen av papperstidningen. E-tidningen kommer ut varje dag, hela året och har precis samma innehåll som papperstidningen.

warning Created with Sketch.