Stampen media

Information till dig som betalar via Klarna

Uppdaterad

Vi har under våren 2024 genomfört förändringar kopplat till fakturering för att förbättra och förenkla betalningsprocessen mellan dig som kund, oss och Klarna. Syftet med denna förändring är att framåt göra din betalning smidigare så du alltid kan känna dig trygg i när, var och hur din prenumeration betalas. 

I samband med denna förändring har vi dessvärre stött på hinder som resulterat i att vi inte kunna ta betalt sedan en tid tillbaka. Vi har valt att nu enbart debitera för två betalperioder, resten bjuder vi på.

Hur påverkar detta mig?
Detta påverkar dig som betalar via Klarna genom att du nu kommer få mer än en dragning inom loppet av några dagar då vi sedan en tid tillbaka inte kunnat debitera våra kunder som betalar via Klarna. Efter detta dragningstillfälle kommer du debiteras månadsvis som vanligt.

Vad behöver jag göra?
Du behöver inte göra något, justeringen sker enbart hos oss.

Vad händer framåt?
Efter den här justeringen för att komma i fas med din betalning kommer du att fortsatt betala månadsvis, precis som tidigare.

Jag vill inte längre betala via Klarna, vad har jag för alternativ?
På Mina sidor kan du enkelt byta betalsätt till kortbetalning. Se hur du gör Här
Önskar du istället betala via Faktura/E-faktura är du välkommen att kontakta kundservice för att byta betalsätt. 

Hur vet jag vad jag betalar för?
När dragningen gjorts, eller när fakturan har skapats kommer du kunna se all information så som vilken summa och vilka perioder du betalar för som inloggad på Mina sidor under fliken "Betalningar".

Våra aktuella prislistor hittar du här Prislistor

Vart vänder jag mig om jag har frågor eller invändningar gällande detta?
Du kan alltid kontakta kundservice med alla dina frågor eller funderingar.
Du finner våra kontaktuppgifter Här

warning Created with Sketch.