Information om företagsprenumerationer
Här finns samlad information om våra företagsprenumerationer.
Vi ser just nu över våra företagsprenumerationer och arbetar på att förbättra upplevelsen för ditt företag.
Nedan finner du svaren på de vanligaste frågorna.
Vad kostar en företagsprenumeration?
Mer information om våra företagsprenumerationer och priser för respektive tidningstitel finner ni via länken här: Företagsprenumerationer - Pris
Vad ingår i en Digital företagsprenumeration?
- Tillgång till allt vårt innehåll på vår sajt och i vår nyhetsapp
- Tillgång till E-tidningen, dygnet runt - var du än är!
- Dela med upp till 4 användare per prenumeration
- Följa ämnen och skribenter
- Prenumerera på nyhetsbrev
- Spara obegränsat antal artiklar
- Korsord & Sudoku
Vid prenumeration på papperstidningen ingår digital åtkomst.
Hur många personer kan ta del av en digital företagsprenumeration?
Enligt våra prenumerationsvillkor kan upp till fem personer ta del utav en digital prenumeration. Varje användare behöver ha egna inloggningsuppgifter och skapa ett personligt digitalt konto. Det är inte tillåtet att dela sina inloggningsuppgifter med andra. Som användare är du ansvarig för all aktivitet som sker via ditt konto, och för att se till att endast du har tillgång till dina uppgifter.
Hur delar man en prenumeration?
För att dela en prenumerationen behöver man logga in med den e-postadress som är registrerad för prenumerationen. Klicka här för att läsa mer information om hur man går tillväga för att dela en prenumeration.
Hur skapar man ett digitalt konto?
Ett digitalt konto är en personlig online-profil som man skapar för att få tillgång till våra digitala tjänster. Om man vill skapa ett digitalt konto på vår hemsida utan att bli kund så gör man det enklast genom att klicka på Logga in längst upp till höger på hemsidan, därefter klickar man på Skapa konto. Klicka här för vidare instruktioner.
Hur ändrar man kontakt- eller inloggningsuppgifter?
Om man vill ändra e-postadress, lösenord eller andra kontaktuppgifter som är kopplat till prenumerationen kan man göra detta som inloggad via Mina Sidor, under fliken "Profil" . Om man har glömt lösenordet kan man återställa detta själv genom att klicka på ”Glömt Lösenord”. Klicka här för vidare instruktioner om hur man återställer lösenord.
Om man är osäker på vilka uppgifter som är registrerade hos oss, vänligen kontakta vår Kundservice och uppge kundnummer. Kundnumret hittar man längst upp i högra hörnet på fakturan. Obs! Det är inte tekniskt möjligt att ha samma e-postadress för flera kundnummer.
Vilka betalningsalternativ finns för företagsprenumerationer?
Vi erbjuder två betalningsalternativ:
Pappersfaktura - Det vanligaste betalsättet som faktureras årsvis om inget annat anges. Observera att en fakturaavgift kan tillkomma för att täcka kostnader för produktion och leverans av fakturan.
Kortbetalning - Vi samarbetar med betalleverantören Walley. För att läsa mer om hur man registrerar ett kort för betalning klicka här.
Observera! I dagsläget erbjuder vi inte automatisk fakturering via e-post, med undantag för myndigheter som enligt lag måste ta emot fakturor elektroniskt.
Hur tecknar man en företagsprenumeration?
För att teckna en företagsprenumeration, vänligen kontakta vår Kundservice via formuläret längre ner på sidan eller genom att ringa 031- 80 47 00.
För att vi ska kunna teckna en företagsprenumeration behöver vi följande uppgifter: företagsnamn, organisationsnummer, referensnummer, kontaktuppgifter till ansvarig person samt en fakturaadress.