Information om företagsprenumerationer
Här finns samlad information om våra företagsprenumerationer.
Vi ser just nu över våra företagsprenumerationer och arbetar på att förbättra upplevelsen för ditt företag.
Nedan finner du svaren på de vanligaste frågorna.
Vad kostar en företagsprenumeration?
Mer information om våra företagsprenumerationer och priser för respektive tidningstitel finner ni via länken här: Företagsprenumerationer - Pris
Vad ingår i en Digital företagsprenumeration?
- Tillgång till allt vårt innehåll på vår sajt och i vår nyhetsapp
- Tillgång till E-tidningen, dygnet runt - var du än är!
- Dela prenumeration
- Följa ämnen och skribenter
- Prenumerera på nyhetsbrev
- Spara obegränsat antal artiklar
Vid prenumeration på papperstidningen ingår digital åtkomst.
Hur många personer kan ta del av en Digital företagsprenumeration?
Enligt våra prenumerationsvillkor kan upp till fem personer ta del utav en prenumeration, där varje person måste ha egna inloggningsuppgifter. För att få tillgång till prenumerationen behöver varje användare skapa ett digitalt konto med personliga inloggningsuppgifter. Du får inte dela med dig av dina inloggningsuppgifter till någon annan. Du är ansvarig för all aktivitet som sker via ditt konto på våra Digitala Tjänster och du är ansvarig för att se till att det bara är du som har tillgång till dina inloggningsuppgifter.
Hur delar man en prenumeration?
För att dela prenumerationen behöver man logga in med den e-postadress som är registrerad för prenumerationen. Klicka här för att läsa mer information om hur man går tillväga för att dela en prenumeration.
Hur skapar man ett digitalt konto?
Ett digitalt konto är en personlig online-profil som man skapar för att få tillgång till våra digitala tjänster. Om man vill skapa ett digitalt konto på vår hemsida utan att bli kund så gör man det enklast genom att klicka på Logga in längst upp till höger på hemsidan, därefter klickar man på Skapa konto. Klicka här för vidare instruktioner.
Hur ändrar man befintliga kontakt- eller inloggningsuppgifter?
Om man vill ändra e-postadress, lösenord eller andra kontaktuppgifter som är kopplat till prenumerationen kan man göra detta som inloggad via Mina Sidor, under fliken "Profil" . Om man har glömt lösenordet kan man återställa detta själv genom att klicka på ”Glömt Lösenord”. Klicka här för vidare instruktioner om hur man återställer lösenord.
Om ni är osäkra på vilka kontakt- eller inloggningsuppgifter som är registrerade hos oss, vänligen kontakta vår Kundservice. För att vi ska kunna hjälpa er på bästa sätt och förenkla hanteringen, ber vi er att uppge kundnummer vid kontakt. Kundnumret hittar ni uppe i högra hörnet på fakturan.
Observera! Det är inte tekniskt möjligt att ha samma e-postadress kopplat till flera kundnummer.
Vilka betalningsalternativ finns det för företagsprenumerationer?
Vi erbjuder pappersfaktura och kortbetalning. Observera att vi i dagsläget inte erbjuder en automatisk lösning för fakturering via e-post, med undantag för myndigheter som enligt lag endast kan ta emot fakturor elektroniskt.
Pappersfaktura - Det vanligaste betalsättet och betalas med årsintervall om inget annat anges. Observera att vi kan komma att ta ut en fakturaavgift för betalning via faktura, detta för att täcka omkostnader för produktion och leverans av fakturan.
Kortbetalning - Vi samarbetar med betalleverantören Walley. För att läsa mer om hur ni registrerar ett kort för betalning klicka här.
Hur startar man en företagsprenumeration?
Det gör du genom att kontakta Kundservice. För att kontakta Kundservice kan du antingen fylla i kontaktformuläret nedan eller ringa oss på 031-804700.
Det vi behöver för att kunna starta upp en företagsprenumeration är företagsnamn, organisationsnummer, referensnummer, kontaktuppgifter till den som ska stå för prenumerationen och fakturaadress.